لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
باید توپ را بهتر کنترل می کردیم

باید توپ را بهتر کنترل می کردیم

مربی تساوی 1‐1 برابر لیون را آنالیز کرده و احساس می کند مدیریت ضعیف یووه در نیمه ی دوم در نهایت منجر به از دست دادن امتیاز برابر لیون شده است. او در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:

 

ما در نیمه ی اول خوب بازی کردیم، اما در نیمه ی دوم بیش از حد عقب نشستیم. هرچه ما عقب تر نشستیم، لیون بیشتر جلو کشید. عجله کردیم، نباید اینکار را می کردیم چرا که هدف این بود که با پیروزی بازی را به پایان برسانیم. اگر در دفاع منظم تر بودیم، این مشکلات برایمان پیش نمی آمد. ما بازی را خوب کنترل می کردیم اما بعدش گل خوردیم و بهشان اجازه دادیم که چند ضدحمله انجام دهند. این چیزهایی است که باید رویش کار کنیم. در انتهای بازی، حتی بعد از اینکه لیون گل زد، فشار زیادی را تحمل کردیم. و اگر گل دوم را هم می خوردیم صعود ما در معرض ریسک بسیار جدی قرار می گرفت. نمی توانید تمام مدت بازی با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت بازی کنید.

 

با این حال آلگری به اهمیت نگاه به آینده هم تاکید کرد:

 

قرار نیست امشب و یا حتی در بازی بعدی قهرمان لیگ قهرمانان شویم، شب های تعیین کننده بعد از ماه مار فرا می رسند. باید اهمیت مقاطع مختلف فصل را متوجه باشید. چیزی که الان بیشتر از هرچیزی اهمیت دارد نتیجه است، از اینجا به بعد تلاش می کنیم که بازیمان را هم بهتر کنیم. این نتیجه بد نیست. به این معنا که ما هنوز برای هم صعود و هم صدرنشینی در جایگاه خوبی هستیم. حالا باید برویم سویا را شکست بدهیم.

 

در نهایت، مکس از تیم خواست روند فرسایشی اخیر را در بازی خارج از خانه برابر کیه وو به اتمام برسانند:

 

اول از همه باید چند بازیکن مهم را دوباره در ترکیب ببینیم، بعد باید روی پایان این ماه پرمشغله تمرکز کنیم و به بهترین شکل انجامش دهیم. چیزی که در اروپا برای یووه از همه مهمتر است، صعود از گروه است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: